onedirectionnovelleerr.blogg.se

Hej! Jag heter Alice, jag är en tjej på 14 år som älskar One Direction och att skriva! :) Hoppas ni gillar mina berättelser!

Håller på att skriva nästa novell!

Kategori: Allmänt

Vet precis vad som ska hända nu i nästa novellen som då är en fortsättning på den förra, men nu med en ny titel :) gissa vad den kommer att heta! Det är som vanligt då ett namn på en one direction låt. Novellerna jag skriver har handlingen just som låten är, så gissa vad nästa kommer vara ;) Ska skriva mer på den imorn så första kapitlet kommer förmodligen upp någon gång under dagen :) 
 
Hoppas ni förstod vad jag menade, kanske blev lite krångligt. :) ha de bra och sov gott alla söta underbara directioners där ute! 

Kommentarer

  • Mirabelle 1D säger:

    Haha..längtar!
    Svårt att gissa men kan det kanske vara Taken, Tell Me a lie eller kanske same mistakes?? Har ingen aning...

    2012-06-24 | 11:00:33
    Bloggadress: http://mirabellem.blogg.se

Kommentera inlägget här: