onedirectionnovelleerr.blogg.se

Hej! Jag heter Alice, jag är en tjej på 14 år som älskar One Direction och att skriva! :) Hoppas ni gillar mina berättelser!

More than this - kapitel 3

Kategori: Allmänt

I Harry och Louis lägenhet var det inte direkt som man tänkt sig. Det var stökigt och såg precis ut som alla andra killars lägenheter. Men det var väldigt stort och fint annars. "Are you hungry?" frågade Harry med ett leende. Jag kände precis hur min mage kurrade och nickade. "Yeah, a little maybe." "Okay, nice! Then I know exactly what I'm gonna cook!" Medans han lagade mat gick jag runt och kollade lite, både Harry och Louis rum var stökiga och det låg skitiga kalsonger på golvet. Haha! Jag tänkte hela tiden på Louis, jag tyckte verkligen om honom och jag hoppades han kände likadant. Det kändes konstigt att vara med Harry när jag precis stått och hånglat med Louis och han har sagt att han hade känslor. Men jag var inte säker än..det kanske bara var något han sa. När jag tänkte på honom så pirrade det typ i magen. När jag kom in i Louis rum la jag mig i hans säng. Jag luktade på hans kudde, den luktade underbart. Louis rum var ganska mörkt, det var typ mörkblå och svart inredning. Jag saknade Louis så mycket, jag tänkte på han hela tiden, varför var jag då med Harry? Efter en stund hörde jag Harry ropa att maten var klar. När jag kom ut gick jag till matbordet till Harry. Han hade lagat kött med potatis och en jättegod sås, det smakade ljuvligt! Han kollade på mig nästan hela tiden, jag märkte nu att han gillade mig. Han var så fasligt snygg, men jag kunde inte sluta tänka på Louis! Efter maten var klockan runt halv tio och mamma hade ringt mig fyra gånger på min vita samsung galaxy s2. "I have to go now" sa jag och reste mig upp. "But thank you so much for the food it tasted really good! And thanks for showing me around to!" Han log och sedan sa han. "I can follow you if you want to? It's dangerous to walk alone at night , and maybe you can't find the way home" "Okay, if you want to you can but it's okay to walk alone" Han log och sedan följde han med mig. "So, are you coming to the studio tomorrow to?" frågade Harry. "I don't know, I can ask dad when I come home." svarade jag. Han ville ju att jag skulle det, han tyckte ju om mig. "Maybe you want My number so you can text me if you'll come?" sa han med en busig blick. Jag skrattade och nickade. "Your so cute when you laugh" sa han och jag kände hur jag blev generad. Harry måste ha sett det för han sa. "And you even cuter when you blush" Jag skrattade, han sa sitt nummer och jag skickade ett sms så han hade mitt. När vi var utanför mitt hus ungefär och skulle säga hejdå så kramade han mig och sa. "Thanks for a good evening, it was really nice" Innan jag hann och säga något böjde han sig fram och kysste mig! Jag fick typ en chock för jag hade inte tänkt mig att han skulle göra så. Han måste trott att jag blev depp, för han verkade bli lite generad och sa bara "Bye" sedan gick han. Sen gick jag in i huset och direkt in på mitt rum, tvättade bort sminket och sen la jag mig på min vita acer dator och skrev på facebook "Ingen biggie..men har bara hängt med One Direction idag (Y) och la upp en bild på mig tillsammans med alla killarna. Sedan skrev jag på min blogg och la upp massa bilder på mig och one direction!! Sen ringde jag Anna på Skype och snackade med henne i typ en timme. Hon blev helt paff när jag berättade allt som hade hänt. När klockan typ var tolv sa jag hejdå till Anna, la ner datorn och försökte sova, men det gick inte så bra. Jag kunde inte sluta tänka på Louis och Harry, jag hade kysst båda två på samma dag. Jag hade helt klart känslor för Louis, men hade jag också börjat fått känslor för Harry...?
 
 
Det kapitlet blev också lite kort, förlåt! 
Så, vad tycker ni? Några ideer på vad som kan hända? Kommentera på!! Nästa kapitel kommer väl upp någon gång imorgon! :)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: