onedirectionnovelleerr.blogg.se

Hej! Jag heter Alice, jag är en tjej på 14 år som älskar One Direction och att skriva! :) Hoppas ni gillar mina berättelser!

More than this - kapitel 7

Kategori: Allmänt

 
 Holly's perspektiv:
 
Jag vaknade nästa morgon av att det spelades jättehög musik nere. Jag kollade på min mobil och såg att klockan redan hunnit bli elva. Till min stora förvåning låg inte Harry bredvid mig som jag hade trott, jag kollade på min mobil och såg att jag hade fått ett sms av honom. "I left early, had to fix some things, see you later sweety :) xxx" Det hade han skickat för ungefär en timme sedan, då måste han ha gått väldigt tidigt. Jag gick ner i köket, där satt mamma och pappa och sjöng vid matbordet. "Äntligen vaknar du Holly" ropar pappa, "Idag ska du och jag till studion igen och jobba! Kul va!" Jag blev likblek i ansiktet, vad skulle nu hända, hur skulle Louis reagera, vad skulle jag göra? Jag var livrädd, och Niall som blivit så ledsen... Mitt liv var katastrof! "Vad kul!" fick jag fram, jag lät antagligen inte så värst övertygande för pappa märkte direkt att något var fel. "Vad är det gumman? Är det något som är fel?" Jag skakade på huvudet och gick upp på mitt rum o duschade, hur skulle denna dagen sluta...? 
 
Niall's perspektiv: 
 
Jag satt i soffan i studion med alla killarna, jag märkte att det hade blivit jätte dålig stämning i gruppen. Louis och Harry satt helt tysta och pratade inte med varandra. Jag var  ledsen över Holly, jag tyckte om henne jätte mycket, men hon gillade Louis. Vad hade hänt egentligen, jag vågade inte fråga heller. Efter en stund kom Holly's pappa med Holly i hälarna. Hon såg ut att skämmas för hon kollade ner i marken hela tiden. Hennes pappa skulle gå så vi hade lite tid ensamma. Ingen sa något, så jag tog initiativet. "So Holly, do you wanna help me fixing some stuff? We haven't got anything to do anyway." sa jag och väntade nervöst på ett svar. "Okay, sure" svarade hon och vi gick tillsammans iväg. "So there was something I wanted to talk to you about" började jag. "I was wondering if you wanted to go on a tivoli with me after work today?" "Yeah sure, that would be nice" svarade hon och vi log mot varandra.  Jag tänkte hela tiden kyssa henne, men jag var för feg, som vanligt..
 
Holly's perspektiv:
 
Jag blev jätte glad över att Niall ville gå på tivoli med mig, han var så gullig, det var skönt att få något annat att tänka på. Jag och Niall gick ut en sväng, pappa brukade ändå ta ungefär 2-3 timmar på sig. Vi gick runt på stan och åt glass, shoppade lite och hade jätte kul. När vi sedan kom tillbaka hade pappa kommit tillbaka och var lite sur. Harry kollade på mig hela tiden, han var jätte orolig såg det ut som. Efter jobbet så drog Harry med mig in på en toa innan någon såg. "I love you Holly! But you have to be honest to me! Do you like Niall or Louis or me?" Han kollade på mig med sina vackra gröna ögon. "I..I like you OFCOURSE! Niall and I are only friends and Louis like me but I don't like him back." svarade jag. "Promise?" "Yes, I swear!" Sedan kysste han mig. 
 
Nialls perspektiv: 
 
Holly bara försvann, jag visste inte var hon hade tagit vägen. Jag satt och väntade på en bänk i ungefär en timme, sedan tröttnade jag. Jag gick längs korridoren då jag plötsligt hörde ett stönande ljud inne i en toa, jag stannade utanför och lyssnade. Det var helt säkert att det var några som hade sex på toan! Jag stannade kvar och efter en stund tystnade det o dörren låstes upp. Jag skyndade mig och gömde mig bakom ett hörn för att se vilka det var. Jag kunde först inte tro mina ögon, jag kunde inte fatta att set var sant! Först ut kom Harry med värsta rufsen och knäppte sina byxor, efter kom Holly med jätterufsigt hår och försökte kamma det med fingrarna. Jag kunde inte fatta att det var sant, jag kände tårarna innanför mina ögonlock, de var påväg. Jag halvsprang längs korridoren mot dörren...
 
 
Harrys perspektiv:
 
Jag hade sån tur som fått Holly i mitt liv. Hon var helt fantastisk på alla sätt. Hon var jätte snäll, var jätte snygg, hade jätte sexig rumpa, stora bröst, hon hade en helt underbar kropp, hon hade de vackraste ögonen jag någonsin hade sett, hon var i en perfekt längd för mig så jag inte kände mig för kort, hon kunde ena stunden vara jätte rolig och vild och nästa vara jätte lugn och tröstande när det behövdes, hon var helt perfekt! Jag skjutsade hem Holly i min bil och följde henne upp till dörren. "Are you parentes home?" frågade jag. Jag kunde inte få nog av henne! Hon skakade på huvudet, log och drog med mig in i huset, in till hennes föräldrars rum, för vi orkade inte gå upp. Vi började klä av oss...Efter en stund var vi helt utmattade och kollade på klockan, den var sju. Plötsligt hörde vi någon på ytterdörren, det var antagligen Hollys föräldrar. Vi skyndade oss upp, tog med oss kläderna, lade snabbt reda i sängen, jag tog på mig snabbt och hoppade ner för fönstret. "See you tomorrow baby!" ropade jag och gav henne en slängkyss. 
 

Kommentarer

  • Mirabelle 1D säger:

    Jättebra! (har länkat dig nu)

    Svar: Tack! Har länkat dig med nu :)
    onedirectionnovelleerr.blogg.se

    2012-06-21 | 08:02:18
    Bloggadress: http://mirabellem.blogg.se

Kommentera inlägget här: