onedirectionnovelleerr.blogg.se

Hej! Jag heter Alice, jag är en tjej på 14 år som älskar One Direction och att skriva! :) Hoppas ni gillar mina berättelser!

More than this - kapitel 13 (sista kapitlet)

Kategori: Allmänt

Holly's perspektiv:
 
Idag vara jag nervös över att gå till studion igen, jag och Zayn hade bestämt att vi skulle gå tillsammans dit. Vi gick längs gatan, vi mötte några tjejer som frågade om de fick ta bilder med Zayn och undrade vem jag var. Zayn sa som det var, att jag var hans tjej, snart skulle ryktet antagligen sprida sig runt hela världen...
 
När vi kom in i studion så satt inte killarna i soffan, vart kunde de vara? Vi gick och frågade  och det visade sig att de redan börjat. När vi steg innanför dörren så stod killarna där och direkt när de sett oss så började det spela musik. 
 
"This song is for a special girl in this room" sa Liam och så började han sjunga.
 
 
Liam:
 
I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see
I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around
 
And as I walk up to your door
My head turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and say
 
Harry:
 
When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this
Can love you more than this
 
Niall:
 
If I'm louder
Would you see me?
Would you lay down in my arms and
Cause we, the same
You save me, but when you leave it's gone again
 
Louis:
 
And then I see you on the street
In his arms, I get weak
My body fails I'm on my knees
Prayin'
 
Harry:
 
When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this, yeah
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this
 
Liam:
 
When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this
 
All:
 
Cause I can love you more than this
 
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this,yeah
 
When he opens his arms
And holds you close tonight
It just won't feel right
Cause I can love you more than this
 
When he lays you down, I'm might just die inside
It just don't feel right
Cause I can love you more than this
 
Liam:
 
Can love you more than this!
 
 
Jag stor där som förstelnad, det här hade jag verkligen inte förväntat mig. Jag hade förväntat mig att de skulle vara precis som vanligt, att de skulle acceptera att det var jag och Zayn, men det gjorde de inte. "Guys, please" började jag, Zayn och jag satt på en liten soffa bredvid och han höll sin arm om mig. "I love Zayn, I really do, and for the first time in my life am I in love, I never felt this way before. That thing I had with you wasn't real, I just check if I would get any feelings, but I didn't, I'm sorry" Alla fyra stod där och glodde, de visste inte vad de skulle göra..
 
Zayns perspektiv:
 
Jag förstod ingenting, Holly hade aldrig berättat för mig att hon hade haft något tillsammans med resten av killarna. Men det gjorde inget, huvudsaken var att hon var min, hon hade ju sagt att hon var kär i mig och jag visste att det var sant, det var allt som betydde något.  
 
 
Holly's perspektiv:
 
Jag och Zayn gick tillsammans på den smala gången på en park och höll hand, jag ville aldrig att den här stunden skulle försvinna, jag var så kär! Det var jättemånga som fotade oss, jag hörde hur de sa 'Is that Zayns new girlfriend?' osv, men jag brydde mig inte, jag kunde inte tänka på något annat än honom just nu! Att vara kär var nog den underbaraste känslan, jag kände mig som den lyckligaste personen i hela världen!
 
 
Så det var slutet på den här berättelsen, men jag kommer snart börja skriva på en ny... Och gissa vad, det är fortsättningen på denna! Kommentera på!! 

Kommentarer

  • Mirabelle 1D säger:

    Super bra och spännande precis som vanligt!
    Ska bli jätte spännande att få läsa nästa novellen, och
    speciellt eftersom det är en fortsättning på den här!
    Längtar ...

    Svar: Tack så mycket, jätte roligt att få positiva kommentarer :)
    onedirectionnovelleerr.blogg.se

    2012-06-23 | 17:55:11
    Bloggadress: http://mirabellem.blogg.se

Kommentera inlägget här: