onedirectionnovelleerr.blogg.se

Hej! Jag heter Alice, jag är en tjej på 14 år som älskar One Direction och att skriva! :) Hoppas ni gillar mina berättelser!

More than this - kapitel 4

Kategori: Allmänt







 
Nästa morgon vaknade jag av att pappa kom in och skrek att vi skulle åka om en timme. Jag skyndade mig upp, tog en snabb dusch, tog på mig mitt vanliga smink, blåste håret, plattade det och gjorde den vanliga flätan i luggen. Jag hade på mig ett par svarta shorts , ett svart linne med ett rosa över och ett par svarta svala sandaler. Idag hade jag en annan svart väska och mina vanliga ray bans. Det var en riktigt varm dag så man behövde inte ha någon jacka på sig, det var ungefär 30 grader! När vi kom in så satt alla killar som vanligt i soffan och väntade. Jag hälsade på alla och jag såg hur Louis kollade på mig, när vi skulle in så stannade Louis och jag kvar för han sa att han behövde snacka. "Hi beautiful" sa han till mig och jag blev nästan tårögd han var så gullig. Han gav mig en kram sedan en kyss. "I've really missed you" sa louis. "I've missed you to, I think about you all of the time" Han log och gav mig en shabb kyss. "Do you want to hang out after work today?" frågade han. "yeah sure" svarade jag och log lite smått, men på insidan skrek jag av lycka. 
 
Dagen gick ganska snabbt, snart slutade de jobba och jag och Louis gick tillsammans hem till mig."Are you hungry?" frågade jag Louis. "Yes a little maybe not so much" "Do you want something to eat?" frågade jag."No thanks, we can go to a place later if you want to and eat?" "Sure" Sen gick vi till mitt rum och pratade lite, vi låg vi i min säng. Sen låg vi och hånglade en lång stund i sängen och han tog mig på brösten flera gånger. Sedan började han sakta ta av mig mina kläder.....
 
 
Sen gick vi till restaurangen som Louis ville att vi skulle till. Det var en väldigt fin restaurang och det var mysigt. När vi hade ätit så var klockan halv åtta och vi gick hem. När jag var hemma så såg jag att Harry hade smsat till mig "Wanna meet?" jag svarade: "Yeah sure, come and get me at my place at 8.30?" "Okay I'll be there! xx" När klockan var halv nio så stod Harry med sin bil utanför mitt hus, jag hoppade in och bi åkte iväg.
"So where are we going?" frågade jag nyfiket. "That will be a suprice" Efter ungefär 10 minuter parkerade vi utanför en byggnad. Det stod spa på den. När vi kom in så snacka Harry och så fick vi gå in till ett rum med bubbelpool och tända ljus osv, och så var vi helt själva, det var jätte romantiskt. "But.. What will we wear?" frågade jag när jag plötsligt kom på att kg inte hade badkläder med mig. Harry skrattade och började ta av sig han tog av sig alla kläder, till och med kalsongerna, jag började ta av mig, Harry satt i poolen och glodde på mig, när jag fått av mig alla kläder satt jag mig i poolen bredvid han och han lade armen om mig. Sen började vi hångla och han började ta på mig.....Efter ungefär en timme klädde vi på oss igen och gick hem, jag hade haft sex med både Harry och Louis, jag kunde inte fatta det, vilken slampa jag var.... När jag var hemma igen så la jag mig i sängen och laddade hem några filmer, smsade med Harry och pratade med Anna i Skype. Jag berättade allt för henne, hon blev förvånad. "Det låter inte som du Holly..det låter inte som den Holly som är min bästa vän, hon som var rädd för killar, hon som sa att hon aldrig skulle ens prata med en kille" sa Anna och jag höll med henne, det här var inte jag, vad hade hänt med mig? Vad tänkte jag med? Jag kunde inte hålla på såhär, med två killar samtidigt och speciellt inte två bästa vänner...


Fick bli ett kapitel till, har ändå inget bättre för mig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: